رئیس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری تاکید کرد:

پرهیز از جوان هراسی و نهادینه شدن جوان باوری و جوان یاوری

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۷:۲۹
کد خبر: ۹۵۰۹۵۴
پرهیز از جوان هراسی و نهادینه شدن جوان باوری و جوان یاوری
سیدآبادی با اشاره به اینکه باید پرهیز از جوان هراسی و نهادینه شدن جوان باوری و جوان یاوری از اهمیت بالایی برخوردار باشد افزود:سمن ها به عنوان حلقه وصل مردم به حکومت نیازمند توسعه در حوزه های مختلف هستند و عدم اعتماد دولت مردان به توانایی ها و ظرفیت جوانان در تصمیم سازی و تصمیم گیری مشکلات متعددی برای جوانان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اولین نشست صمیمی دومین مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی با عباسعلی بهاری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

تکتم سیدابادی رئیس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: حضور جوانان در عرصه های مختلف یک خواسته آرمانی و غیر عینی نیست بلکه این خواسته از نقش آفرینی جوانان در کلیه بزنگاه های تاریخی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس نشات میگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید پرهیز از جوان هراسی و نهادینه شدن جوان باوری و جوان یاوری از اهمیت بالایی برخوردار باشد افزود:سمن ها به عنوان حلقه وصل مردم به حکومت نیازمند توسعه در حوزه های مختلف هستند و عدم اعتماد دولت مردان به توانایی ها و ظرفیت جوانان در تصمیم سازی و تصمیم گیری مشکلات متعددی برای جوانان ایجاد کرده است.

رئیس مجمع جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در جهت ارتقا و معرفی سمن ها به ویژه خانه جوان مرکز استان و شهرستان ها در نظر داریم  تعامل با سازمان های مردم نهاد وزارت کشور و دیگر سمن ها را داشته باشیم.

سیدآبادی ادامه داد: تفاهم نامه ای بین مجمع جوانان و خانه سازمان های مردم نهاد به دستور جناب اقای عزیزی تنظیم شده  است که منجر به افزایش تعاملات بین مجمع جوانان و خانه تشکل ها می شود. وی از رونمایی صندوق حمایت از جوانان در دهه فجر خبرداد و گفت: برنامه های ویژه برای دهه فجر و افزایش تعاملات دستگاه های اجرایی با سمن ها داریم که از شما به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری تقاضای همکاری داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما