عزیزی در جمع سمن ها خبرداد:

قدم های استوار عزیزی بر محوریت سیاست های معتمدیان / ۱۰ اردو ملی گردشگری هویتی / راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۶:۲۵
کد خبر: ۹۵۳۳۲۲
قدم های استوار عزیزی بر محوریت سیاست های معتمدیان /  ۱۰ اردو ملی گردشگری هویتی /  راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان از اجرای سه طرح ملی گردشگری هویتی، سرباز مهارت و مرکز نوآوری و شکوفایی خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست هفتگی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با سازمان های مردم نهاد استان در خانه جوان برگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این نشست از اجرای سه طرح ملی در خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: یکی از طرح های مهم وزارت ورزش و جوانان سرباز مهارت است. وی با اشاره به اینکه این طرح 80 ساعت دوره عملی و تئوری ویژه سربازان جوان است افزود: به زودی تفاهم نامه آن با جهاد دانشگاهی انعقاد خواهد شد. 

حسن عزیزی گفت: 48 ساعت از این 80 ساعت دوره ورود سربازان به بازار کار  و32 ساعت دیگر آن مربوط به تسهیل ازدواج جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از اجرای طرح گردشگری هویتی جوانان کشور در استان خبرداد و بیان کرد: پیرو دستورات استاندار و سیاست های توسعه خراسان جنوبی با وزارت ورزش و جوانان رایزنی کردیم و خوشبختانه مساعدت و نگاه ویژه وزارت جوانان به استان منجر شد تا خراسان جنوبی پایلوت اجرای این طرح ملی باشد که در همین راستا 10 اردوی ملی با محوریت جوانان در استان برگزار خواهد شد.

 وی با تاکید براینکه اجرای اردوهای گردشگری هویتی باید منجر به تعیین شبکه کارآفرینی گردشگری شود خاطرنشان کرد: این شبکه ها با محوریت هویتی، فرهنگی و اجتماعی شود.

حسن عزیزی طرح راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان در خراسان جنوبی را یکی دیگر از سه طرح ملی در استان عنوان کرد و یادآورشد: در دوره دوم اجرای این طرح خراسان جنوبی هم مرکز نوآوری و شکوفایی راه اندازی می شود.  

 

 

 

 

 

نظر شما