خوش خبری بسیج رسانه به خبرنگاران خراسانی

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۸:۵۹
کد خبر: ۷۶۳۷۲۸
خوش خبری بسیج رسانه به خبرنگاران خراسانی
اصحاب رسانه با عضویت فعال بسیج رسانه از تخفیف و کمک هزینه خدمات پزشکی و دندانپزشکی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رییس بسیج رسانه خراسان رضوی در اولین جلسه راه اندازی دفتر بانوان بسیج رسانه استان با اعلام این خبر ؛ افزود: بسیج رسانه خراسان رضوی  در راستای ارایه خدمات درمانی و فرهنگی به اصحاب رسانه تفاهم نامه هایی با مرکز بهداری سپاه و اداره ارشاد مشهد منعقد کرد.

عباس محمدیان بیان کرد: تخفیف 40 درصدی از خدمات درمانی و خدمات دندانپزشکی درمانگاه های سپاه  برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای در این خصوص با سازمان بهداری سپاه منعقد شده ؛ افزود: خبرنگارانی که فعالیت مستمر در برنامه های بسیج رسانه دارند می توانند با ارایه کارت فعالیت در بسیج، هنگام مراجعه به مراکز درمانی سپاه از این تخفیفات برخوردار شوند.

محمدیان یادآور شد: مراکز درمانی سپاه شامل درمانگاه و بیمارستان امام حسین، درمانگاه چمران، درمانگاه ولیعصر، درمانگاه فجر، درمانگاه بقیه الله و تمامی درمانگاههای سپاه در شهرستانهای خراسان رضوی را شامل می شوند.

وی همچنین اعلام کرد: هدیه ویژه ازدواج و تولد فرزند برای اصحاب رسانه خراسان رضوی از طرف سازمان بسیج رسانه درنظر گرفته شده است که این هدیه شامل تمامی خبرنگاران و عکاسان حتی بدون عضویت در این سازمان خواهد بود.

محمدیان بیان کرد: با هماهنگی اداره ارشاد مشهد در راستای ارایه خدمات فرهنگی، اصحاب رسانه از تخفیف بهای بلیط سینماهای مشهد و تئاتر های در حال اجرا در آینده نزدیک برخوردار می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز