پایان رقابت بدنسازان خراسانی در مشهد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۹:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۹۹۱
پایان رقابت بدنسازان خراسانی در مشهد
مسابقات پرورش اندام قهرمانى خراسان رضوى روز هاى پنجشنبه و جمعه، 4 و 5 مهرماه در سالن شهید حاتمى فرامرز عباسى برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات پرورش اندام قهرمانى خراسان رضوى در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادى کلاسیک و فیزیک کلاسیک درحالى با استقبال خوب ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته برگزار شد که پیش تر سابقه برگزارى چنین مسابقاتى با ایـن تعداد از تماشاگر در خراسان رضوى وجود نداشته است.

سالن محل برگزارى این رقابت ها ظرفیتى نزدیک به 500 نفر دارد و طى 2 روز برگزارى این مسابقه در نوبت صبح و عصر به گفته مسئولان برگزارى، 2هـزار بلیت فروش رفته است؛ بلیت هایى که با قیمت 15 تا 20هزار تومان نشان دهنده محبوبیت و گسترش این رشته در جامعه است. البته حضور حامى مالى در کنار هیئت بدن سازى هم این امکان را داد تا جوایز و تقدیر از ورزشکاران نسبت به ادوار گذشته متفاوت باشد.

در این رقابت ها علاوه بر اهداى مدال و حکم قهرمانى، جوایز نقدى و همچنین مکمل هاى ورزشى به ورزشکاران ازسوى حامى مالى این رقابت ها اهدا شد.

استقبال خوب تماشاچیان اما در کنار برگزارى این رقابت ها، آمادگى ورزشکارانى بود که پس از این مسابقات عازم رقابت هاى قهرمانى کشور خواهند شد و به گفته بسیارى از مربیان حاضر در این رقابت ها، خراسان رضوى امسال مى تواند پس از سال ها طلسم غیبت ورزشکاران این استان در تیم ملى را بشکند.

دبیر فدراسیون بدن سازى و پرورش اندام درباره این مسابقات گفت: خراسان رضوى یکى از استان هاى برتر ماست. برگزارى این مسابقات در این سطح و با این امکانات تأیید کننده همین ادعاست.

مهدى نصیبى افزود: سالن آماده سازى ورزشکاران، سالن برگزارى رقابت ها، امکانات موردنیاز و جایگاه تماشاگران، همه در بهترین سطح آماده شده که به جذابیت این رقابت ها افزوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز