رئیس کمیته امداد کشور:

اعطای ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان تا یکسال آینده

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۶:۵۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۰۰۲۴
اعطای ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان تا یکسال آینده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اعطای ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا یکسال آینده خبر داد و گفت: گسترش مشاغل خانگی از سیاست های اصلی کمیته امداد کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از مجتمع تولیدی پوشاک در روستای توتلی شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: یکی از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد بهره‌مندی از کارآفرینان با انگیزه و اراده قوی می باشد.

بختیاری افزود: مجتمع تولیدی پوشاک روستای توتلی یکی از کارگاه های فعال اشتغالزایی کمیته امداد در راز و جرگلان می باشد که در ایام شیوع کرونا تعداد قابل توجهی ماسک و لباس مورد نیاز در بیمارستان ها را تولید کرد.

وی گفت: در این کارگاه ۸۰ شغل با دریافت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در دو نوبت از کمیته امداد از سال ۹۲ ایجاد شده و تا کنون موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی اگر بتواند برای ۵۰ مددجوی دیگر شغل ایجاد کند یک و نیم میلیارد تومان وام قرض الحسنه از سوی کمیته امداد به آن تعلق خواهد گرفت.

بختیاری با اشاره به گزارش استاندار در خصوص نرخ پایین بیکاری استان خراسان شمالی، گفت: نرخ بیکاری استان ۷ درصد است که در کشور کمتر استانی با این نرخ بیکاری پایین داریم و با ایجاد مشاغل کوچک این نرخ می تواند باز هم کاهش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز