استاندار خراسان شمالی :

قضاوت سخت ترین کارهاست

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۰۱۹۰
قضاوت سخت ترین کارهاست
استاندار خراسان شمالی گفت: جهش تولید با افکار بسته تحقق نمی یابد و استان برای توسعه و برداشتن گام های بلند و با شتاب بیشتر نیاز به افکار بزرگ دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمدعلی شجاعی در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: سیستم قضا از ارکان اساسی هر حکومتی در طول تاریخ است.

وی افزود: در ۴ دهه گذشته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سیستم قضا با تحولی رو به جلو و همگام با نیازهای مردم حرکت کرده است.

شجاعی ادامه داد: قضاوت یکی از سخت‌ترین کارهاست و سیستم قضایی پناهگاه مردم و محلی برای در امان بودن مردم از هر گونه ظلمی است.

استاندار خراسان شمالی گفت: در مدت حضورم در استان کارهای مشترک مختلفی با سیستم قضائی انجام داده ایم و چون مسیر حرکتمان یکی بوده است به خوبی توانسته ایم وظایفمان را انجام دهیم.

وی افزود: اگر هدف تحقق فرمایشات رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد با شرح ماموریت ها و وظایف متفاوت اما مسیر حرکت یکی است.

شجاعی مطرح کرد: در استان با استفاده از ظرفیت تمام اجزای حاکمیت برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنیم که این انسجام و هم افزایی جایگزین بسیاری از نداشته های استان شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با هم افزایی و انسجام موجود در استان تا کنون بر مشکلات مختلفی فائق آمده ایم، تصریح کرد: در سفر رییس کمیته امداد کشور به استان مصوب کردیم در یک بازه زمانی یکساله هیچ نیازمند و مددجوی در استان فاقد مسکن نباشد.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه استان نیاز به کارهای نشده دارد، خاطر نشان کرد: ۷۹ درصد مردم استان شامل یارانه سوخت شدند و با این آمار جهش تولید و حرکت در راستای توسعه امکان پذیر نیست.

شجاعی گفت: باید شرایط نگهداشت نیروهای مستعد استان را فراهم کنیم و همچنین باید به گونه ای رفتار کنیم که استان برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی محیطی امن باشد تا با ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی معیشت مردم تقویت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز