با پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی روی داد؛

اختصاص ۱۰۷ میلیون تومان اعتباربرای سالن ورزشی جوادیه در منطقه حاشیه شهر بجنورد از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۰۲۰۷
اختصاص ۱۰۷ میلیون تومان اعتباربرای سالن ورزشی جوادیه در منطقه حاشیه شهر بجنورد از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد از اختصاص 107 میلیون تومان اعتباربرای سالن ورزشی جوادیه در منطقه حاشیه شهر بجنورد از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری با پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی خبر داد.

حامد صاحبی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا  اظهار کرد : 107 میلیون تومان اعتبار از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی برای تعمیر و تجهیز سالن ورزشی جوادیه در حاشیه شهر بجنورد با پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان استان اختصاص یافت.

وی افزود : با این ابلاغ اعتبار ، تعمیر و تجهیز امکانات برقی و مکانیکی سالن ورزشی جوادیه بجنورد در دستور کار قرار گرفت .

صاحبی خاطر نشان کرد : سالن ورزشی جوادیه بجنورد به دلیل در حاشیه بودن و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت قرار گرفت .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد تاکید کرد : با بهبود تجهیزات مکانیکی و برقی سالن ورزشی جوادیه بجنورد ، موضوع تعمیر کف پوش این سالن ورزشی در دستور کار قرار می گیرد .

صاحبی با اشاره به نوسانات قیمت ها در بازار اشاره کرد و  گفت : برای تعمیر کف پوش این سالن ورزشی به اعتبار 300 میلیون تومان مورد نیاز است که با رایزنی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان در تلاش هستیم از طریق 27 صدم درصد ارزش افزوده،  برای این موضوع تامین اعتبار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد تصریح کرد : از طریق شهرداری مسیر سالن ورزشی آسفالت شده و حمایت های نیز از بسیج سازندگی شهرستان برای تعمیر هر چه سریع تر این سالن ورزشی صورت گرفته است.

صاحبی تاکید کرد : خسارات وارده به مکان ورزشی در صورت جزیی بودن از طریق بخش خصوصی که سالن را در اختیار دارد تعمیر می شود اما تعمیرات کلی به عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

نظر شما