معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی:

بازدید از مدارس در اولویت ستاد پروژه مهر استان می باشد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۰۸۸۸
بازدید از مدارس در اولویت ستاد پروژه مهر استان می باشد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت :بازدید از مدارس در اولویت ستاد پروژه مهر استان می باشد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری برنا ؛سید محمد سیدی در  چهارمین جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: پروژه مهر پروژه مدیریتی است و در مدیریت اسلامی نیز در قرآن کریم تبیین شده است که بر اساس آن توحید مبدأ آن است که به معاد ختم می شود.

وی افزود: برای رسیدن به هدف مهم‌ترین اصل مدیریت باید ها و نباید ها است که باید در پروژه مهر نیز  ضمن بررسی چالش ها و توانمندی ها برای رسیدن به هدف بازگشایی مناسب مدارس اقدام نمود.

دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه به راه اندازی شبکه شاد اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شاد با قابلیت هایی که پیدا کرده است فضای خوبی را ایجاد کرده است برای آموزش غیر حضوری و باید مدیران مدارس با جدیت در سال تحصیلی جدید نیز در جهت آموزش غیر حضوری با استفاده از آن اقدام کنند.

خطیب زاده ، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه با  اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در چند ماه گذشته از تخصیص اعتباراتی ویژه مدارس برای این موضوع خبر داد.

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن بازگشایی مدارس بر انجام اقدامات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

محمد امیری ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت شورای پروژه مهر شهرستان از انجام اقداماتی چون صدور و اجرای دستورالعمل سازماندهی، ثبت نام دانش آموزان، ثبت نام کتاب درسی اقدامات تعمیراتی در مدارس خبر داد.

وی افزود: ثبت نام در شهرستان بجنورد با توجه به افزایش مهاجرت ها و مرکز استان بودن یک چالش جدی و مهمی است که هرساله با تلاش و زحمات فراوان مدیران مدارس به مدیریت و انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد کمبود فضای آموزی و نیروی انسانی از دیگر چالش هایی شهرستان بجنورد در پروژه مهر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: امسال به دلیل  شیوع کرونا در زمان برگزاری امتحانات نهایی که به صورت حضوری انجام شد اقداماتی چون ضدعفونی مدارس و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در مدارس در راستای پروتکل های بهداشتی صورت گرفت اما برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با توجه به آمار بسیار بالای دانش آموزان نیازمند حمایت جدی سایر نهادها در جهت اجرای پروتکل ها بهداشتی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز