فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم :

۲ نفر از عاملان خرید و فروش نوزاد در جاجرم دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۰۸۹۷
۲ نفر از عاملان خرید و فروش نوزاد در جاجرم  دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری 2 نفر از عاملان خرید و فروش نوزاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا قندی  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه 2 نفر از شهروندان جاجرمی در زمینه خرید و فروش نوزاد فعالیت می کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و رصد لحظه ای فعالیت های این افراد محل اختفای آنان را شناسایی کردند، افزود: در 2 عملیات جداگانه هر دو متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده اعلام داشتند که فردی را در یکی از شهر های شمالی کشور که به دلیل اعتیاد قصد فروش نوزاد خود را داشته شناسایی و با پرداخت 130 میلیون ریال وجه نقد، نوزاد را از آنان تحویل می گیرند. 

سرهنگ قندی با بیان اینکه پس از گذشت چند روز از تحویل نوزاد مجددا فروشنده به همراه همسرش، نوزاد را از آنان میگیرند، افزود: در بررسی های انجام شده مشخص می شود که فروشنده تا کنون چندین بار اقدام به فروش نوزاد خود کرده و بعد از واریز وجه به حسابش و تحویل نوزاد مجددا نوزادش را با استفاده از ترفند های خاصی تحویل می گرفته و وجه واریزی را نیز عودت نمی داده است. 

این مقام انتظامی ادامه داد: در نهایت هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقدامات پلیسی و قضائی برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز