فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

بیش از ۵ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین کشف شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۵۸۵۲
بیش از ۵ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل 5 تن و 240 کیلو سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از 366 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران پاسگاه عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 5 تن و 240 کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: خودرو توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید. 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از 366میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد واز شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما