مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی :

بهره‌مندی ۳۲۵۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۶۲۹۲
بهره‌مندی ۳۲۵۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال ۹۹
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تا پایان سال ۹۹ به بیش از سه هزار و ۲۵۰ نفر از مددجویان مستعد اشتغال خدمات آموزشی ارائه می‌شود و از طریق کاریابی برای بیش از ۳۴۴ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد باتجربه تحت حمایت اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مجید الهی راد بابیان اینکه طی امسال سه هزار و ۲۵۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند‌می شوند افزود: در بهار امسال ۲۸۶ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این نهاد بهره‌مند شدند.

وی بابیان اینکه توانمندسازی و تأمین خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف این نهاد است، گفت: فراهم کردن امکانات لازم به‌منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده‌های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مشاوره مهارت‌آموزی، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: کمیته امداد خراسان شمالی دوره‌های آموزش کارآفرینی، کسب‌وکار را در قالب سرفصل آموزش‌های مقدماتی اشتغال برای مددجویان مستعد اشتغال و دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌کند.

الهی راد با یادآوری اینکه آموزش مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف درزمینهٔ کسب‌وکار از مهم‌ترین و گسترده‌ترین فعالیت‌های آموزشی جهت آماده‌سازی افراد تحت حمایت و ورود آنان به بازار کار است خاطرنشان کرد: گروه هدف این آموزش‌ها شامل مددجویان کمک‌معیشت بگیر، فرزندان مددجو و مددجویان تک و چند خدمتی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از طریق کاریابی برای بیش از ۳۴۴ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد باتجربه تحت حمایت طی امسال اشتغال ایجاد می‌شود افزود: طی سه‌ماهه ابتدای امسال ۱۰۸ نفر از طریق بنگاه‌های کاریابی صاحب شغل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز