فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

پلیس پیشتاز در احیاء امر به معروف و نهی از منکر/ سیاست، درایت و هوشمندی سرلوحه کار

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۶۴۵۸
پلیس پیشتاز در احیاء امر به معروف و نهی از منکر/ سیاست، درایت و هوشمندی سرلوحه کار
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علی رغم اینکه در حوزه عفاف و حجاب آخرین دستگاه است، ولی همواره در تمام حوزه ها خصوصا این موضوع پیشتاز و سرآمد بوده، گفت: با توجه به نوع ماموریت های ناجا، همواره باید سیاست، درایت و هوشمندی سرلوحه کاری کارکنان باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری در جلسه هیئت پایش رسانه ای  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از عملکرد خوب کارکنان در حوزه ارتقاء نظم و امنیت در سطح استان، اظهار داشت: پلیس وظیفه بسیار خطیر و مهمی دارد و حفاظت و حراست از ارزشهای ناب انقلاب اسلامی به عنوان مهم ترین و اصلی ترین وظیفه، در دستور کار است. 

وی با اشاره به اینکه ناجا نمی تواند در حوزه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد، افزود: گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر که همیشه جزء مطالبات اصلی مردم عزیز بوده، به صورت مداوم مورد تاکید است. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب، نیروی انتظامی به گونه ای عمل کرده که تقدیر و تشکر زیادی را از مسئولان و خصوصا مردم عزیز به همراه داشته است، یاد آور شد: پلیس همیشه محکم و با اقتدار و با مدیریت صحیح نه تنها در این حوزه بلکه در تمام ماموریت ها ورود می کند. 

سردار مظاهری ادامه داد: پلیس کماکان با قدرت و در چهارچوب قانون وظیفه خود را انجام می دهد و در راه ارتقاء امنیت پایدار و حراست و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی با احدی تعارف ندارد. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در برخورد با ارباب رجوع و مردم عزیز، رعایت ادب و احترام همواره مورد تاکید است، تصریح کرد: در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با اقتدار و قدرت ورود خواهیم کرد. 

سردار مظاهری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علی رغم اینکه در حوزه عفاف و حجاب آخرین دستگاه است، ولی همواره در تمام حوزه ها خصوصا این موضوع پیشتاز و سرآمد است، گفت: با توجه به نوع ماموریت های ناجا، همواره باید سیاست، درایت و هوشمندی سرلوحه کاری کارکنان باشد.

 

نظر شما