مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی :

زمزمه دعای پرفیض عرفه به همت کانون های مساجد خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۶۶۲۴
زمزمه دعای پرفیض عرفه به همت کانون های مساجد خراسان شمالی
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ هاشم شیرازیان با اعلام برنامه های پیش بینی شده ویژه روز عرفه و نیز آغاز دهه امامت و ولایت گفت: مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه به همت کانون های استان در مناطق شهری و روستایی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه  توضیح داد: مراسم حضوری مساجد نیز با ایجاد محدودیت های لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعم از رعایت پروتکل های بهداشتی  و توزیع ماسک و و مواد ضد عفونی کننده و نیز فاصله گذاری اجتماعی و حضور محدود افراد در برخی مساجد برگزار می شود.

شیرازیان در توضیح بیشتر  تأکید کرد: این مراسم در مساجدی که شرایط برگزاری را داشته یعنی در ساجدی که در مناطق قرمز و پر خطر قرار ندارند، اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: توزیع بسته های معیشتی و  گوشت قربانی و نذری میان خانواده های نیازمند توسط کانون ها از دیگر اقدامات ویژه فرارسیدن ایام عید سعید قربان  می توان برشمرد.

وی همچنین تکریم و پاسداشت خانواده شهدا در قالب طرح ملی  سه شنبه های تکریم و دیدار با خانواده شهید خبرنگار شهید «محمدرضا امانی»، برگزاری دوره های آموزشی مجازی قرآن و نهج البلاغه با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ویژه فعالان کانون های مساجد را از اهم برنامه های ایام دهه امامت و ولایت نام برد.

شیرازیان برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع غدیر، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج خطبه غدیر و مسابقه کتابخوانی  و نیز مسابقات کاردستی و قرآنی را از دیگر برنامه های ایام پر برکت دهه امامت و ولایت اعلام کرد.

وی راه اندازی پویش های مردمی همبستگی در بزرگداشت و تبیین اهمیت عید غدیر و موضوع ولایت، به همت کانون ها را در تکمیل این خبر عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز