مدیرکل امور بازرسی استانداری خراسان شمالی :

برخورد با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تخلفات کرونایی در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۶۹۲۴
برخورد با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰  تخلفات کرونایی در خراسان شمالی
مدیرکل امور بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت: در فرآیند بازرسی های انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیش از ۶ هزار مورد اخطار و حدود ۵۰۰ مورد اعمال قانون صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مهدی کرامتی با بیان این مطلب، اظهار داشت: مردم بهترین ناظرین بر عملکرد دستگاههای اجرایی ، بانکها و صنوف مختلف در اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی هستند.

کرامتی افزود: از زمان الزام رده های شغلی مختلف به رعایت پروتکل های بهداشتی و تشدید نظارت ها در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانى مدیریت کرونا بیش از ٣٠ هزار بازرسی توسط دستگاههای متولی ، علوم پزشکى ، اصناف ، صنعت ، معدن و تجارت و تیم های بازرسی مشترک فرمانداریها صورت گرفته است.

وی با ابراز تاسف از این موضوع که گزارشات و مشاهدات بازرسین و خبرنگاران بیانگر عدم رعایت  الزامات ابلاغی توسط برخی از صنوف و دستگاه ها می باشد، تاکید کرد:  از مردم استان تقاضا داریم  موارد نقض پروتکل ها  بویژه استفاده از ماسک در کلیه دستگاههای اجرایی بانکها و .. (کارمند و ارباب رجوع ) را به مراکز بهداشت هر شهرستان از طریق شماره تلفن ١٩٠ ، گروه های اقدام مستقر در فرمانداریها و یا شماره پیامکی ٥٠٠٠٥٨١٨ جهت پیگیری گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز