جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

دستگیری باند سارقان دوچرخه و مغازه در شیروان

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۹۹۰
دستگیری باند سارقان دوچرخه و مغازه در شیروان
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از شناسائی و دستگیری باند 5 نفره سرقت دوچرخه و مفازه با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ  محمد روهنا در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت دو چرخه در سطح شهرستان بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: در روند پی جوئی این پرونده مشخص شد چند نفر در قالب یک باند اقدام به سرقت دوچرخه از حیاط منازل می نمایند که در ادامه محل اختفاء و اعضای این باند شناسایی و در نهایت این افراد دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از محل اختفاء این باند 4 دستگاه دوچرخه را کشف کردند، بیان داشت: در این راستا سارقان به انجام یک فقره سرقت منزل و 22 فقره سرقت دوچرخه نیز اعتراف کردند. 

وی با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: 5 نفر خریدار اموال مسروقه نیز از دیگر افراد مرتبط با این باند بودند که طی عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند. 

جانشین انتظامی شهرستان شیروان در پایان یادآور شد: لازم است شهروندان با توجه به فصل تابستان ضمن رعایت مقررات شد و آمدی در محورهای درون و برون شهری به امر مراقبت بیشتر از منازل مسکونی خود با استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی مناسب نیز دقت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز