مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

اهدای ۶۰۰ راس دام توسط نیکوکاران به نیازمندان خراسان شمالی در روز عیدقربان

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۷۵۷۷
اهدای ۶۰۰ راس دام توسط نیکوکاران به نیازمندان خراسان شمالی در روز عیدقربان
۱۲قربانگاه کمیته امداد استان خراسان شمالی در روز عید قربان به منظور جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی فعالیت های خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید الهی راد در آیین آغاز طرح نذر قربانی با بیان اینکه طرح قربانگاه امسال برای دومین سال متوالی است که به منظور جمع آوری کمک و نذورات حاجیان و نیکوکاران برگزار می شود،افزود: تا کنون ۴ نفر شتر،۱۰ راس گاو  و ۶۰۰ راس گوسفند اهدایی خیران بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح و بین نیازمندان توزیع می شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از طریق این پایگاه ها بیش از ۶۰۰ راس دام سبک و سنگین ذبح و به نیازمندان اهدا شد، تصریح کرد: سال قبل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک از طریق پایگاه های قربانی و مراکز نیکوکاری در عید قربان جمع آوری شد و  امسال پیش بینی می شود این رقم به ۲,۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با تقدیر از فعالیت مسئولین اجرایی و هیات اجرایی مراکز نیکوکاری در جمع آوری نذورات مردمی گفت: 

مردم خیر و نیکوکار استان به رسیدگی به نیازمندان توجه ویژه ای دارند به طوری که در سال گذشته

خیران اکرام ایتام و محسنین ۲۲ میلیارد تومان کمک نقدی  و غیر نقدی به ایتام داشتند.

وی در ادامه به برنامه های حمایتی کمیته امداد در حوزه دانش آموزی اشاره کرد و افزود: با پیگیری های این نهاد در حوزه دانش آموزی خاصه مقاطع ابتدایی راهنمایی هیچ گونه ترک تحصیلی نداریم .

وی دانش اموزان مناطق محروم را مستعد و با ظرفیت بالای فکری برشمرد و گفت: اکنون با ارایه خدمات فرهنگی به دانش اموزان محروم، سطح تحصیلات آنها افزایش یافته است به طوری که سال قبل شاهد قبولی این دانش اموزان در دانشگاه های معتبر کشور بودیم.

 وی همچنین اقدامات سپاه،  مراکز نیکوکاری،  آستان قدس،  اوقاف را در رزمایش مواسات قابل تقدیر خواند و  و خاطر نشان کرد:  رزمایش احسان و اطعام علوی نیز طبق بیانات ولی امر مسلمین در حال برنامه ریزی است و انشاالله شاهد همگرایی بین دستگاه ها خواهیم بود.

وی یاد آورشد: طی رزمایش مواسات  و همدلی  ۲۴۰ هزار پرس غذا و ۳۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز