مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

جلسه کمیته احسان و اطعام علوی ستاد غدیر خراسان شمالی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۷۵۸۹
جلسه کمیته احسان و اطعام علوی ستاد غدیر خراسان شمالی برگزار شد
جلسه کمیته احسان و اطعام علوی ستاد غدیر خراسان شمالی با هدف بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن واقعه غدیر و همگرایی بین دستگاه های عضو در اجرای رزمایش «اطعام و احسان علوی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،مجید الهی راد  در این جلسه  به اهمیت واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: اگر واقعه غدیر به خوبی پرداخته می شد واقعه کربلا روی نمی داد.

وی با تاکید بر ضرورت  همگرایی بین دستگاه ها در دهه امامت و ولایت، گفت:  کمیته امداد به عنوان دبیر کمیته امداد احسان و اطعام علوی ستاد  غدیر در تلاش است تا  با ترویج معارف غدیر  و معرفی آن به جامعه در جهت زنده نگاهداشت این واقعه گام بردارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عید غدیر را از بزگترین اعیاد شریف اسلام عنوان کرد و گفت: غدیر را باید با شیوه ای نو معرفی کنیم  تا آگاهی نسل جوان نسبت به این مهم ارتقا یابد.

الهی راد به برکات و اثرات این عید بزرگ اشاره کرد و افزود: در این روز ائمه معصومین تاکید بسیاری بر اطعام داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به محدودیت های موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا افزود: طی سال های گذشته اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد و با اجرای برنامه سینماش  غدیر که با همفکری دستگاه های فرهنگی استان انجام شد تاثیرات خوبی روی خانواده ها داشتیم.

وی در ادامه به اجرای رزمایش «اطعام و احسان علوی» اشاره کرد و گفت: در این راستا از هم افزایی و ظرفیت های دستگاه های مختلف بهره برداری شودو آشپزخانه های علوی فعال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز