فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

در برخورد با ناهنجاری ها، پرچم ناجا و دستگاه قضاء بالاست

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۸۱۳۱
در برخورد با ناهنجاری ها، پرچم ناجا و دستگاه قضاء بالاست
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوشبختانه در برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی، پرچم ناجا و دستگاه قضائی بالاست، گفت: این به این معنی نیست که دستگاه های دیگر مسئولیت ندارند بلکه باید همه دستگاه به درستی به وظایف خود عمل کنند.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردار علیرضا مظاهری  در دیدار با دادستان مرکز استان اظهار داشت: همکاری بین ناجا و دستگاه قضائی در استان بسیار عالی است و امیدواریم تا بتوانیم با این تعامل و همکاری، جرائم را در حد بسیار چشمگیری کاهش دهیم. 

وی با اشاره به اینکه امروز به شکر خداوند متعال در استان شاهد یک امنیت بسیار خوب و پایداری هستیم، افزود: این امنیت پایدار نیز به خاطر وجود همین تعاملات و همکاری هاست که لازم است تا این دو مقوله تداوم داشته باشد. 

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ، باید دستگاه های مربوطه با قدرت بیشتری وارد میدان شوند، تصریح کرد: زمانی در حوزه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی موفق خواهیم شد که همکاری و هم افزایی را با نهایت جدیت در دستور کار خود قرار دهیم. 

سردار مظاهری با بیان اینکه پشتیبانی دستگاه قضاء از نیروی انتظامی باعث دلگرمی است، یاد آور شد: امروز به شکر خداوند متعال در سطح استان شاهد وجود یک روحیه تعاملی و همکاری بسیار مطلوب بین دستگاه قضائی و نیروهای مسلح خصوصا ناجا هستیم. 

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: وجود این همکارری، تعامل و هم افزایی باعث شده تا امروز استان خراسان شمالی امنیتی پایدار و مثال زدنی داشته باشد. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوشبختانه در برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی، پرچم ناجا و دستگاه قضائی بالاست، گفت: این به این معنی نیست که دستگاه های دیگر مسئولیت ندارند بلکه باید همه دستگاه به درستی به وظایف خود عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز