دادستان بجنورد :

ناجا، نزدیک ترین دستگاه به دستگاه قضائی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۸۱۶۸
ناجا، نزدیک ترین دستگاه به دستگاه قضائی
دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی همه سربازیم، گفت: نیروی انتظامی نزدیک ترین دستگاه به دستگاه قضائی است و باور قلبی ما نیز این است که ناجا در تمام صحنه ها مجاهدت می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید جواد ایلالی  در دیدار فرمانده انتظامی استان با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پلیس برای ارتقاء امنیت پایدار، اظهار داشت: شما بزرگواران کسانی هستید که با جان و دل از آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع می کنید که فرمایش رهبر معظم انقلاب،" نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند" به درستی لایق شما عزیزان است. 

وی با اشاره به اینکه گفتمان و ادبیات کارکنان نیروی انتظامی نیز برگرفته از تعالیم دینی است، افزود: فرصت خدمت در نظام اسلامی که امروز نصیب ما شده را باید پاس بداریم و با تمام توان برای حراست از آرمان ها و دستاورد های نظام اسلامی تلاش کنیم. 

این مقام قضائی امید و اعتقاد راسخ به خداوند متعال را دو اصل مهم در رسیدن به موفقیت برشمرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی کارش جدای بر کار قضائی نیست، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی همکارند و برای یک هدف تلاش می کنند. 

دادستان بجنورد، ادامه داد: تعاملات بسیار خوبی بین ناجا و دستگاه قضائی وجود دارد و این صمیمیتی که بین این دو دستگاه وجود دارد به درستی قابل درک و لمس است. 

ایلالی، صمیمیت و رفاقت و همدلی را سرلوحه کاری در دستگاه قضائی برشمرد و تصریح کرد: زمانی به موفقیت دست خواهیم یافت که با همدلی، همکاری و هم افزایی در تمام صحنه ورود کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه برخورد با جرائم در صدر ماموریت های ناجا و دستگاه قضائی است، ادامه داد: در نظام اسلامی همه ما سربازیم و با توجه به اینکه ناجا، نزدیک ترین دستگاه به دستگاه قضائی، لذا باور قلبی ما این است که ناجا در تمام صحنه و ماموریت ها مجاهدت می کند.

 

نظر شما