نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

قانون با قدرت پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۳۹۹
قانون با قدرت پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه در قانون به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده است لذا قانون و نظام با قدرت پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ آیت الله  ابوالقاسم یعقوبی  در جلسه امر به معروف و نهی از منکر و آئین تجلیل از ستواندوم  محسن حاتمی ، افسر وظیفه شناس پلیس استان، با تقدیر از اقدام قانونی این پلیس وظیفه شناس، اظهار داشت: تلاش برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی است و بر همه افراد واجب است. 

وی با اشاره به اینکه همه مردم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند، افزود: هرکس به هر طریقی و در حد توان باید از دین خود دفاع کند. 

یعقوبی ادامه داد: این فریضه مهم مخصوص قشر خاصی نیست و به همه تعلق دارد و باید همه ما در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایستادگی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز، روزه و جهاد واجب است، تصریح کرد: امیدواریم تا این فرهنگ در جامعه احیاء شود زیرا همه ما در مقابل گسترش معروف ها و جلوگیری از افزایش منکر ها مسئولیم. 

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنانش با تقدیر از اقدام قانونی مامور وظیفه شناس پلیس در برخورد با بد پوششی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در قانون به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده است لذا قانون و نظام با قدرت پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر است. 

گفتنی است؛ ستواندوم محسن حاتمی هفته گذشته با حضور در محل تردد یک دختر و پسر نوجوان که با پوشش نا مناسب اقدام به دوچرخه سواری می کنند به آن ها تذکر می دهد ولی فرد دیگری که در آن محل حضور داشته ناآگانه از صحنه فیلم برداری کرده و پس از تقطیع کردن آن را در فضای مجازی منتشر و چنین وانمود می کند که والدین این بچه ها با ماموران درگیر شدند که دشمنان ما از این بستر به نفع خود استفاده می کنند. که این اقدام دشمنان با واکنش های جدی مردم عزیز روبرو شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز