جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان:

همدلی، مولفه اصلی تامین امنیت پایدار

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۹۸۹۵
همدلی، مولفه اصلی تامین امنیت پایدار
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان همدلی را یکی از مؤلفه مهم در تأمین امنیت پایدار و دستیابی به آرامش فردی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: شورای شهر معتمد و یاور پلیس در گسترش امنیت و آرمش جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سرهنگ  محمد روهنا  در حاشیه افتتاح کیوسک میدان مرکزی شهرستان شیروان گفت : با توجه به اینکه شورای شهر و شهرداری و نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند و از بیشترین مراجعات مردمی برخوردارند، هماهنگی و همکاری این دو نهاد در جلب رضایت شهروندان بسیار موثر است. 

این مقام انتظامی همدلی یکی از مؤلفه مهم در تأمین امنیت پایدار و دستیابی به آرامش فردی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: شورای شهر معتمد و یاور پلیس در گسترش امنیت و آرمش جامعه است.  

روهنا اعتماد عمومی به پلیس را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه باید زمینه های مشارکت مردم را فراهم کرده که در این صورت امنیت پایدار و محیطی سرشار از آرامش و آسایش شکل خواهد گرفت 

وی در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی تمامی دستگاه‌های متولی نظم و امنیت در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است. 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان یادآور شد: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی برای شهروندان است و همکاری و تعامل دستگاه های دولتی با پلیس، ارتقاء امنیت اجتماعی را در پی خواهد اشت. 

"روشن" نایب رئیس شورای شهر نیز ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه کارکنان انتظامی در تامین نظم و امنیت شهرستان، اعلام کرد: شورای شهر و اعضای آن آمادگی کامل در راستای تعامل با نیروی انتظامی را داشته و در ایجاد امنیت پایدار یاور پلیس خواهد بود. 

وی در پایان طراحی محیطی و ایجاد زمینه های لازم برای ایجاد بسترهایی مناسب را یکی از مهمترین زمینه های تعامل و همکاری شهرداری ها با نیروی انتظامی در ارتقاء احساس امنیت روانی مردم عنوان کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز