مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی :

توزیع ۵۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا آغاز شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۰۵۰۴
توزیع ۵۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا آغاز شد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیده از کرونا در قالب طرح رزمایش همدلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد در آیین آغاز رزمایش مواسات و همدلی با اشاره به آماده‌سازی پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در سراسر استان افزود: تمامی سبدهای معیشتی توسط خیرین مراکز نیکوکاری استان اهداشده است.

الهی راد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت تداوم کمک‌های مؤمنانه به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا گفت: امروز دومین مرحله پویش ایران همدل در این استان با کمک دستگاه‌های عضو آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی همچنین از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در ایام محرم خبر داد و گفت: این عدد به نیت اصحاب باوفایش سرور و سالار شهیدان پیش‌بینی‌شده است و انشاء الله برکات خوبی برای محرومان به ارمغان خواهد داشت.

الهی راد تهیه و پخت ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان را ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت عید بزرگ غدیر خم عنوان کرد و افزود: غذاهای تهیه‌شده با رعایت شأن وحفظ کرامت نیازمندان بین خانواده‌های محروم توزیع می‌شود.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در عملی شدن منویات رهبری در گام دوم پویش ایران همدل تأکید و به توزیع سبد حمایتی بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: برای تمام مددجویان تحت پوشش شهری و روستایی، سبد حمایتی در نظر گرفته‌شده است و بیش از ۵۰ هزار بسته در این بخش توزیع می‌شود.

 

نظر شما