فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

لباس ناجا، لباس خدمت، اقتدار و مقابله با نا امنی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۳۷۵۱
لباس ناجا، لباس خدمت، اقتدار و مقابله با نا امنی است
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه لباس نیروی انتظامی، لباس خدمت، اقتدار و مقابله با نا امنی است، گفت: تمام کارکنان انتظامی باید قدر این فرصت خدمت گذاری به مردم را بدانند و از آن به نحو احسن استفاده کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری در مراسم تکریم و معارفه جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: اقتدار توام با رافت و مهربانی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا است باید در دستور کار باشد. 

وی با اشاره به اینکه توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و خدمت به مردم در راه خداوند متعال از جمله موضوعاتی است که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرد موفقیت در انجام ماموریت ها را به دنبال دارد، افزود: باید سعی کنیم تا از فرصتی که برای خدمت گذاری پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کنیم. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه فرامین مقام معظم رهبری و بعد از آن دستورات سلسله مراتب فرماندهی همواره باید به عنوان یک اصل مهم در سرلوحه کاری قرار گیرد، تصریح کرد: جوان گرایی و استفاده از تجارب افراد با تجربه که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است باید مورد توجه قرار گیرد. 

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه اطاعت پذیری نیز یکی از موضوعاتی است که باید همیشه به آن توجه شود، افزود: افتخار ما این است که در نظامی خدمت می کنیم که فرمانده ما ،ولی امر مسلمین جهان است. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه لباس ما لباس خدمت، اقتدار و مقابله با نا امنی است، گفت: تمام کارکنان انتظامی باید قدر این فرصت خدمت گذاری به مردم را بدانند و از آن به نحو احسن استفاده کنند.

 

نظر شما