فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۶۲۳۳
کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 77 کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه کامیون قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به این استان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه با رصد اطلاعاتی انجام شده مشخص شد که خودروی حامل مواد مخدر در شهر "دیوک" در استان خراسان جنوبی در حال تردد است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اعلام کردند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروی مورد نظر شناسایی و توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی متوقف و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل می شود. 

سردار مظاهری ادامه داد: از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از آن مقدار 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد. 

وی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی 2 نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با نهایت جدیت در بحث مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز همواره انتظار می رود در صورت مشاهده و یا اطلاع از اینگونه موارد که سلامت جامعه را دچار اختلال می کند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما