گروه های جهادی پیشگامان عرصه خدمت به مردم هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۰۵۳۳
گروه های جهادی پیشگامان عرصه خدمت به مردم هستند
نائب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای جهادی شهرستان بجنورد، گفت: گروه های جهادی پیشگامان عرصه خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛سید محمد پاکمهر در نشست شورای جهادی بجنورد که با محوریت گروه های جهادی در سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و تبریک هفته دولت گفت: ساده زیستی و تلاش برای خدمت به مردم را باید از شهدای دولت یعنی شهید رجایی و شهید باهنر آموخت که آنان شیفتگان خدمت به مردم بودند نه تشنگان قدرت.

نماینده مردم شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: با مطالعه سیر تاریخی زندگانی شهید رجایی متوجه می شویم که ایشان از زمانی که دست فروشی می کردند و تا زمان ریاست جمهوری تغییری در رفتار و اخلاقیات نداشته و مناصب قدرت را برای خدمت به مردم انتخاب نمودند.

وی اظهارداشت: شهید رجایی ریاست جمهوری را میز خدمت می دانست نه قدرت و این دو شهید هفته دولت از جنس مردم بوده و برای مردم خدمت کردند.

پاکمهر افزود: گروه های جهادی پیشگامان عرصه خدمت به مردم هستند و دستگاه های دولتی با همکاری این گروه های جهادی می توانند گره ای از کار مردم باز نمایند.

وی مشکل اصلی کشور را عدم مدیریت دانست و اضافه کرد: تحریم های اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره 30 درصد در مشکلات کشور نقس اساسی دارد و 70 درصد دیگر نبود مدیران انقلابی، دلسوز و کارآمد در عرصه مدیریت مسائل کشور است و در اصل ما خود تحریمی داریم تا دیگر تحریمی.

نائب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی در مجلس شورای اسلامی از تلاش های گروه های جهادی و سپاه شهرستان بجنورد در رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه که از نیمه شعبان آغاز و هنوز ادامه دارد تقدیر و تشکر نموده و بیان کرد: یکی از وظایف مهم مجلس شورای اسلامی و فراکسیون محرومیت زدایی، ایجاد ساز و کار قانونی برای فعالیت سازمان یافته گروه های جهادی در سطح کشور است که با جلساتی که در این فراکسیون با نهادهای مربوطه در سطح کشور انجام شده در آینده نزدیک سازکار لازم تدبیر خواهد شد.

مهدی الهی راد، فرمانده سپاه بجنورد نیز در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات گروه های جهادی در شهرستان بجنورد ارائه و گفت: در شهرستان بجنورد 464 گروه جهادی بسیجی و مردمی در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند که از این تعداد 224 گروه جهادی از اقشار مختلف و مردمی و تعداد 240 گروه جهادی توسط پایگاه های مقاومت بسیج اداره می شوند.

وی با اشاره به مشکلات و موانع پیش روی خدمت توسط گروه های جهادی، اظهارداشت:  فعالیت های گروه های جهادی مردمی و خودجوش بوده و سازکار قانونی ندارد و سازمان ها و دستگاه های دولتی نسبت به حمایت این گروه های جهادی رقبت نداشته و فعالیت این گروه ها برای آنان شفاف و ملموس نیست.

الهی راد اضافه کرد: زمینه فعالیت های گروه های جهادی گره گشایی از مردم در تمام عرصه ها است و پایگاه های مقاومت بسیج نیز با مشارکت گروه های جهادی به دنبال شناسایی آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره بوده تا بتوانند گره ای از مشکلات جامعه را حل و فصل کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز