رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خبر داد:

دستگیری باند سارقان خودرو در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۲۲۸۷
دستگیری باند سارقان خودرو در خراسان شمالی
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری باند سارقان خودرو با چهار فقره سرقت ،در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ  مقصود رستگار  در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهر بجنورد از اوایل مرداد ماه 1399، موضوع  به صورت جدی در دستور کار گارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی صحنه های وقوع وکشف خودروها  سرقتی مشخص گردید سارق یا سارقین پس از سرقت خودروهای مدل پایین آنها را به حاشیه شهر و  در را ههای فرعی برده و پس از سرقت قطعات و محتویات ، خودروها را  بصورت بلاصاحب رها میک ردند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر از سارقان سابقه دار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر ،به مقر پلیس آگاهی دلالت که در بازجویی های فنی سارقان به 4 فقره سرقت خودرو پراید اعتراف و عنوان کردند پس از شناسایی خودروهای مدل پاییین و فاقد تجهیزات ایمنی به حاشیه شهر برده و قطعات آن را جدا و به فروش می رساند و بلاصاحب رها می کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری دو نفر مالخر در این زمینه و معرفی متهمان به مرجع قضائی به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند و در صورتی که مجبور به پارک خودرو در خیابان یا کوچه باشند، وسائط نقلیه خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند.

نظر شما