برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم و شاد باشیم» اعلام شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۴۹۷۴
برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم و شاد باشیم» اعلام شد
مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم و شاد باشیم» با اعلام نفرات برگزیده بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جلیل امانی دبیرکارگروه روستای دوستدار کتاب ارکان  مجری طرح برگزاری مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم و شاد باشیم» با اعلام این خبر گفت: این مسابقه کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان بود که در 5 بخش و دو گروه سنی زیر 16 سال و تمام رده سنی برگزار شد که 54 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این مسابقه از مناطق مختلف کشور از جمله رامهر مرز استان خوزستان  رسید.

وی به موضوعات مسابقه اشاره و اعلام کرد: در این مسابقه  5 بخش و موضوع در نظر گرفته که در بخش اول هر فرد شرکت کننده می بایست  یک کتاب را به انتخاب  خود مطالعه و خلاصه کتاب  را در قالب  یک فایل صوتی  حداکثر 4 دقیقه ای و نیز یک صفحه نوشتاری ارسال می کرد که برگزیدگان «زهرا رحیمی»، «ضحی قاسمی»  «ساجده امانی» زینب ارکی  و «نگارنیستانی » و «یحیی نیکدل» و« مهزیار رامهرمزی » از رامهرمز  شامل می شود.
امانی، رابط کانون فرهنگی هنری میثاق  روستای ارکان از توابع بجنورد،  بخش دیگر مسابقه را خاطره نویسی با محوریت  پویش #در_خانه_بمانیم اعلام کرد و گفت: در این بخش  «زینب قلی زاده»، «زینب ارکی»،  «اسماء سرکاکی» از رامهرمز برگزیده شدند.
 وی بخش بعدی را دل نوشته برای مدافعان  سلامت اعلام  و برندگان این بخش را «راضیه  گریوانی»، «زهرا براتی» و «آسیه وحدانی» معرفی کرد.
وی همچنین نقاشی و کاریکاتور  با موضوع کرونا در ماه رمضان را بخش دیگر این مسابقه  برای گروه سنی زیر 16 سال معرفی کرد و گفت: «محمد کنعانی»، «محمد ارکی» و «احمد میرشکار» در این بخش مسابقه برگزیده اعلام شدند.
امانی در ادامه متذکر شد : در بخش اجرای صوتی یا تصویری دعای فرج  که ویژه گروه سنی زیر 16 سال طراحی شده بود داوطلبی اعلام آمادگی نکرد.
گفتنی است، این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری میثاق روستای ارکان و با مشارکت  اداره کل ورزش و جوانان  استان، موسسه فرهنگی هنری پردیس و نیز انجمن مردم  نهاد «صبای مهر» برگزار شد که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم اختتامیه برگزار نمی شود و جوایز برگزیدگان پست خواهد شد.
یادآوری می شود، روستای ارکان به همت  فعالان کانون فرهنگی هنری میثاق و اهالی مسجد  این روستا دو دوره برگزیده جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران انتخاب شده و سال گذشته نیز در بخش استمرار و عنوان برگزیده برگزیده های دوره یکی از نامزدهای دریافت این جایزه اعلام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز