معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی:

بازنگری طرح هادی روستاهای خداقلی و کلاته محمدعلی پهلوان به تصویب رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۹:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۵۲۷۳
بازنگری طرح هادی روستاهای خداقلی و کلاته محمدعلی پهلوان به تصویب رسید
معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی از تصویب بازنگری طرح هادی روستاهای خداقلی و کلاته محمدعلی پهلوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ روزبه دادجو گفت: چهارمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

وی افزود:در این جلسه موضوع بازنگری طرح هادی روستاهای خداقلی و کلاته محمدعلی پهلوان مطرح شد و پس از توضیحات مشاور و بحث و تبادل نظر اعضای جلسه مورد موافقت قرار گرفت که این موضوع در جلسه قبل مطرح و با عنایت به لزوم بازدیدها و بررسیهای کارشناسی بیشتر، مقرر گردیده بود در کمیته های تخصصی مربوطه اصلاح و در این جلسه کارگروه ارائه گردد.

دادجو بیان کرد: بازنگری طرح هادی روستاهای کلاته محمدعلی پهلوان و خداقلی حاصل جلسات و بازدیدهای مستمر کمیته فنی طرح های هادی و تشریک مساعی نهادهای دست اندرکار از جمله دفتر روستایی استانداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، دهیاری و ... است.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: در جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان 4 پرونده دیگر با موضوعات احداث بنا در خارج از محدوده و حریم شهرها مطرح شد و پس از بحث و بررسی اعضای جلسه، تصمیم مقتضی درخصوص آنها اتخاذ گردید.

 

نظر شما