سرپرست معاونت عمرانی استانداری در شورای همتا تاکید کرد:

آشکارسازی سرعت گیرها عاملی در جهت کاهش تصادفات

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۶۱۰۵
آشکارسازی سرعت گیرها عاملی در جهت کاهش تصادفات
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: آشکار سازی سرعت گیر جزو اولویت های حوزه شهری است که می تواند منجر به کاهش تصادفات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن محمدی در چهارمین نشست شورای هماهنگی ترافیک استان در سالجاری با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید متوجه اولویت ها برای هزینه اعتبارات باشند، گفت: طی نشستی مشترک بین شهرداری بجنورد و پلیس راه با تعامل فکری چگونگی هزینه کرد بودجه برای آشکارسازی سرعت گیرها  برنامه ریزی شود.

محمدی بررسی دلایل فوت عابران پیاده در تصادفات برون شهری را الزامی دانست و افزود: تا یک ماه آینده دفتر فنی استانداری خیابان های حادثه خیز شهر بجنورد را مطالعه و راهکارهای پیشنهادی را ارائه نماید و همزمان کارها را اجرا کند تا در صورت نتیجه خوب اقدامات این طرح ها در سایر شهرها نیز اجرایی شود.

محمدی در ادامه با گلایه از کم توجهی شهرداری آشخانه برای تعیین تکلیف طرح اصلاحی بلوار امام رضا(ع) این شهر بر بررسی و اعلام نتیجه طرح اصلاحی جدید در کمیته فنی استان تا یک هفته آینده تاکید کرد و گفت: مشاور باید به پیوست اجتماعی و اقتصادی طرح توجه ویژه داشته باشد و دغدغه معیشتی و اقتصادی مردم آشخانه در نظر بگیرد.

محمدی گفت: عدم تمکین مسئولان شهری آشخانه از اجرای برخی امور سبب آسیب به این شهر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز