فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

دستگیری ۸۱ نفر اراذل و اوباش خراسان شمالی در شش ماهه اول سال جاری

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۷:۴۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۷۵۹۹
دستگیری ۸۱ نفر اراذل و اوباش خراسان شمالی در شش ماهه اول سال جاری
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 81 نفر اراذل و اوباش خراسان شمالی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردار علیرضا مظاهری در نشست خبری با اشاره به شناسایی 83 نفر ارذال و اوباش در خراسان شمالی، اظهار کرد:از ابتدای سال جاری تا این لحظه، 81 نفر از اراذل و اوباش در خراسان شمالی دستگیری شدند. 

وی همچنین با بیان اینکه 9 مورد پاک سازی پارک ها و پاتوق های اراذل در خراسان شمالی پاک سازی شد؛ افزود : 137 نفر از اراذل و اوباش نیز احضار و تذکرات لازم داده شد و 17 مورد نیز از اراذلی که در فضای مجازی حرکاتی انجام داده اند، اخذ تعهد صورت گرفت. 

مظاهری تصریح کرد : گردنکشی، زورگیری و جرائم خشن به همراه اقدامات مسلحانه و آسیب به امنیت مردم را ازجمله مصادیق رفتارهای اراذل‌ و اوباش برشمرد و گفت: طرفداری از اوباش مطرح کشور و همچنین به نمایش گذاشتن و تهدید با سلاح گرم و سرد در صفحات فضای مجازی ازجمله مصادیق اراذل‌واوباش در این فضا است.

*خراسان شمالی، از  امن ترین استان های ایران اسلامی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: امنیت، جان، مال و ناموس مردم خط قرمز است و با مخلان امنیت با شدت و اقتدار برخورد می شود.

مظاهری تصریح کرد : خراسان شمالی در مولفه های امنیت از امن ترین استان های ایران اسلامی است و در آمارهای جرایم در پایین ترین سطح می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز