استاندار خراسان شمالی:

مکان های موجب شیوع بیماری کرونا تعطیل می شوند

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۴۶۳۷
مکان های موجب شیوع بیماری کرونا تعطیل می شوند
استاندار خراسان شمالی از بررسی دلایل افزایش تعداد مبتلایا و فوتی های ناشی از بیماری کرونا توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: نقاط و مکان های موجب شیوع بیماری کرونا تعطیل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در برنامه تلویزیونی پلاک ۴۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه اترک استان گفت: مردم باید برای حفظ جان خود و عزیزانشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شجاعی با تاکید بر اینکه شیوع و اپیدمی ویروس کرونا تمام جهان را درنوردیده و نمی توانیم زندگی را تعطیل کنیم، افزود: حفظ جان و سلامت مردم به ما می گوید پروتکل های بهداشتی را باید رعایت کنیم. 

وی خبر داد: از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواسته ام با تحلیلی دقیق نقص ها و اشکالات ناشی از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا بررسی و آسیب شناسی کند تا در صورت نیاز نقاط مشکل زا برای حفظ جان مردم تعطیل شود. 

شجاعی با اشاره به اینکه ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند و در کل تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان در حال افزایش است، گفت: بعد از آسیب شناسی اگر به نتیجه برسیم باید حوزه ای تعطیل شود مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی کم و حدود ۳۰ درصد است از شهرداران خواسته ایم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و ما نیز ورود می کنیم تا اجباری برای حفظ دستورعمل های بهداشتی به وجود بیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز