نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

یاری دانش‌آموزان امری ضروری است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۶۶۲۸
یاری دانش‌آموزان امری ضروری است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی یاری دانش آموزان نیازمند را نوعی تمرین درس ایثار و انفاق و امری ضروری عنوان کرد و گفت: به قله کمال و سعادت نمی‌رسید مگر اینکه ازآنچه دوست دارید، انفاق و بخشش‌کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی در مراسم مرحله سوم رزمایش ایران همدل بابیان اینکه رزمایش مواسات، رزمایش دینی بود که مردم ایران در این رزمایش ولایتمداری خود را نشان دادند، افزود:  هم‌اکنون نیز کمک به دانش آموزان نیازمند سندی برای معرفی ایران اسلامی به آیندگان  است.

وی بابیان اینکه یکی از درس‌های کلاس اخلاق اسلامی، انفاق و بخشش است، اظهار کرد: در قرآن کریم بارها تأکید شده است که به قله کمال و سعادت نمی‌رسید مگر اینکه ازآنچه دوست دارید، انفاق و بخشش‌کنید.

 نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: مسیر عزت و وحدت همان راه شهدایی است که از جان محبوب خود برای محبوب‌ترها گذشتند و امروز در قالب فرهنگ مواسات و همدلی شاهد آن هستیم.

وی فرهنگ انفاق و بخشش در قالب کمک‌های مؤمنانه را  امری ارشادی از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت:  این فرهنگ  در ایران اسلامی بعد از شیوع کرونا جانی دوباره گرفت و باعث فراموشی بسیاری از آثار زیان‌بار کرونا شد.

آیت‌الله یعقوبی، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری  که خواستند رزمایش بزرگ مواسات در راستای همدلی و کمک مؤمنانه اجرایی شود امروز برکات بسیاری داشته است.

وی با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین و خرسندی ایشان از مرحله اول رزمایش همدلی ادامه داد: مردم ما در رزمایش مواسات در اجرای سخن رهبری خوش درخشیدند و در این مقطع  نیز بسیاری از دانش آموزان نیازمند کمک‌های مردمی هستند .

نظر شما