با دستورات استاندار حوزه فرهنگ و هنر شیروان جان می گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۷۵۵۳
با دستورات استاندار حوزه فرهنگ و هنر شیروان جان می گیرد
استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی دو پروژه پردیس سینمایی امید و موزه بزرگ شهرستان شیروان شرکت کرد و از روند ساخت کتابخانه مرکزی این شهرستان نیز بازدید داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به خراسان شمالی این استان را گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها نامیدند.

شجاعی با بیان اینکه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مستلزم ایجاد زیرساخت های بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر استان است، گفت: بیش از ۴٠ سال سند افتخار در این کشور با رشادت، جانبازی، صبر و مقاومت وجود دارد که باید با تقویت حوزه فرهنگ و هنر این رشادت ها ثبت، ضبط و به نمایش در بیاید.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی افتتاح پروژه کنلگ زنی شده در زمان تعیین شده را شان یک مجموعه مدیریتی دانست و تصریح کرد: برای پروژه پردیس سینمایی امید روز شمار ١٨٠ روزه و برای موزه بزرگ شیروان روز شمار یکساله نصب خواهد شد.

شجاعی مطرح کرد: طولانی شدن اجرای برخی طرح ها به زمان های طولانی ۲ و سه ساله نشان از کارنابلدی مجریان دارد. وی با تاکید بر تکمیل و افتتاح پروژه ها در زمان های تعیین شده، همچنین افزود: باید نداشته های حوزه فرهنگ و هنر را تامین کنیم و فضا و صحنه را برای حضور بروز علاقمندان این حوزه باز بگذاریم.

شجاعی همچنین در بازدید از کتابخانه مرکزی شهرستان شیروان، گفت: اعتبار ویژه ای برای تاسیسات و تکمیل آمفی تئاتر این مجموعه لحاظ خواهیم کرد. بر اساس این گزارش پردیس سینمایی امید ٧٠٠ متر و موزه بزرگ شیروان هزار متر زیر بنا دارند که در پارک کوثر شیروان جانمایی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز