معاون استاندار خراسان شمالی:

مولفه ایستادگی و پیروزی کشور ما حاصل جانفشانی های ایثارگران است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۷۵۵۵
مولفه ایستادگی و پیروزی کشور ما حاصل جانفشانی های ایثارگران است
استاندار خراسان شمالی گفت: مولفه ایستادگی و پیروزی کشور ما در جنگ تحمیلی حاصل جانفشانی های ایثارگران، خون شهدا ، سختی های آزادگان در سایه مکتب عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در نشست صمیمی ایثارگران شاغل در مجموعه استانداری افزود: وجود ۱۷۲ ایثارگر که در مجموعه استانداری شاغل هستند باعث افتخار ماست و چنین چیدمانی از نیروها ما را سر ذوق می آورد. وی با بیان اینکه جانفشانی های شما ایثارگران در زمان جنگ کاری بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس را فقط می توان در جایی به نام ایران یافت.

شجاعی خاطرنشان کرد: شما ایثارگران برای ما مدیران الگو هستید تا بتوانیم وظایف خود را تمام و کمال به سرانجام برسانیم زیرا روح معنویت را در جامعه جاودان کردید.

وی عامل وحدت و انسجام را کشور بسیار مهم دانست و گفت: عامل وحدت و انسجام موجب شد تا تمام نداشته ها پوشش داده شود و نظام را پایدارتر کند.

شجاعی بیان کرد: در سایه حضور مقام معظم رهبری و نگاه بلند ایشان به دنیای اسلام، ایران اسلامی بیش از قبل سرافراز خواهد بود و این امر شدنی است. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز در این نشست گفت: ۱۷۲ ایثارگر در مجموعه استانداری داریم که از این تعداد ۲۱ جانباز، ۴۲ فرزند شهید، ۱۷ نفر رزمنده، ۲۸ نفر برادر شهید، ۴ خواهر شهید، ۲۳ فرزند رزمنده، ۳۷ فرزند جانباز و یک نفر آزاده داریم. دکتر علی بیگ زاده افزود: ۲۷ نفر از انتصابات استاندار در مجموعه استانداری از همین جامعه ایثارگران است.

نظر شما