معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور :

خراسان شمالی محور توسعه شمال شرق کشور است

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۹۹۵۳
خراسان شمالی محور توسعه شمال شرق کشور است
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خراسان شمالی محور توسعه شمال شرق کشور و رنگین کمانی از اقوام و ادیان و دارای منابع طبیعی و خدادادی فراوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مهدی جمالی نژاد در نشست شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: در دو سال اخیر خدمتم حوادث مختلفی مانند سیل در ٢۵ استان کشور در فروردین ماه سال گذشته اتفاق افتاد که تجربه بسیار سختی در حوزه عمرانی کشور بود.

جمالی نژاد به معضل روز جهان اشاره داشت و افزود: امروز بیماری کرونا اقتصادهای پیشرفته جهان را دچار مشکل کرده است و در این دوران هیچ چیزی مهم تر از اعتماد مردمی نیست.

وی مطرح کرد: به رغم تمام تحریم ها و بحران ها نه تنها پروژه های عمرانی کشور متوقف نشد بلکه بسیاری از پروژه های این حوزه سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید و ۴٠ هزار پروژه زود بازده نیز در حال اجراست.

جمالی نژاد به امضای تفاهم نامه همکاری توسعه عمران شهری و روستایی با خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: این تفاهم نامه دو ساله و با هدف محرومیت زدایی از مناطق شهری و روستایی استان است.

جمالی نژاد تامین تجهیزات لجستیکی و اقداماتی جهت تولید ثروت برای شهرداری ها و دهیاری ها را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

این مقام مسئول وزارت کشور از تدوین طرح ۳ضربدر ۱۰۰ به علاوه ۶۰ روز برای تکمیل پروژه های عمرانی توسط سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور خبر داد و گفت: در حوزه روستایی کارهای بسیار منحصر به فردی انجام شده است که از سال ۸۲ تا کنون نزدیک ۲۵ هزار میلیارد تومان به دهیاری ها کمک شده است که افزون بر ۸۵ درصد آن در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز