پیشرفت فیزیکی هشتاد و سه درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۹۷۵
پیشرفت فیزیکی هشتاد و سه درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان
مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی هشتاد و سه درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جواد زارعی با اعلام این مطلب افزود: با احتساب کنار گذر شمالی بجنورد طول کل محور بجنورد به جنگل گلستان ١۶٣ کیلومتر می باشد که تا کنون ٨٠ کیلومتر از آن بهره برداری شده است.

زارعی اعتبار هزینه شده برای ساخت محور بجنورد به جنگل گلستان را تاکنون دو هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه دو هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال مورد نیاز است. وی با اشاره به اعتبار مصوب هزار و ۶٢٠ میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری در تیر ماه سال گذشته، مطرح کرد: تا کنون ۵٢۵ میلیارد ریال از اعتبارات محل سفر پرداخت شده است.

زارعی گفت: یکی از ضروریات پروژه بزرگراه تملک و آزاد سازی اراضی مالکین واقع در مسیر و آماده کردن جبهه کاری برای پیمانکار است که برای تملک اراضی مورد نیاز افزون بر ٨٠ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با تخصیص کامل اعتبارات قابل اجراست.

زارعی به دیدار استاندار خراسان شمالی با وزیر راه و شهرسازی در ماه گذشته اشاره داشت و گفت: در این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه های حوزه راه استان ارائه شد که منجر به دستور وزیر راه به چهار معاونت خود برای سفر فوری به خراسان شمالی و صدور دستور برای تکمیل پروژه محور ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان شد.

زارعی در ادامه پرداخت مطالبات پیمانکاران را از مشکلات و چالش های موجود پروژه عنوان کرد و همچنین تاکید کرد: موضوع فرونشست بخشی از محور واقع در بجنورد -آشخانه باید بررسی دقیق کارشناسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز