جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۲۴۴۱
جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب ۱۰۰ درصد از اعتبارات اختصاصی سفر مقام معظم رهبری به استان ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد افزود در سفر مقام عظمای ولایت به استان ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی اختصاص یافت، که تمام آن جذب شد.

وی بیان کرد: بخشی از این کمک‌ها برای رفع مشکلات فوری مددجویان در همان ایام حضور معظم ‌له در استان بود که شامل پرداخت عیدی به میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و بخشی هم که با جذب اعتبارت در بخش های عمرانی، اشتغال، مسکن تا کنون ادامه داشته است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی احداث ۳ مجتمع فرهنگی، ورزشی در شهرستان های شیروان، بجنورد و اسفراین را از مهمترین دستاوردهای این سفر با برکت عنوان کرد و گفت: برای هر پروژه یک میلیارد تومان پیش بینی شد و خدا رو شکر شاهد هستیم هم اکنون سه پروژه به اتمام رسیده و در دست استفاده قرار دارد.
الهی راد با اشاره به اینکه یکی دیگر از برکات سفر مقام معظم رهبری کمک به نوعروسان نیازمند بود که ۲ هزار سری جهیزیه با سرانه یک میلیون تومان به زوج های نیازمند اهدا شد، خاطر نشان کرد: همچنین ما مصوبه ای رو در بخش تهیه لوازم منزل محرومان داشتیم که ۲۸۰۰ سری لوازم منزل با اعتبار یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به مددجویان اهدا شد.
وی کمک به لوله کشی گاز هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان را از سایربرکات این سفر عنوان کرد و ادامه داد:
پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان نیز در حال اتمام است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمک به احداث یا خرید ۶۰۰ واحد مسکونی شهری محرومان در این سفر به تصویب رسید که ۷۵ درصد اعتبارت جذب و برای منازل مددجویان هزینه شده است.
 
وی اضافه کرد: مهمترین مصوبه سفر ولی امر مسلمین به استان در بخش توسعه اشتغال محرومان بود که ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافت که تا کنون ۲۲ میلیارد تومان آن جذب و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد از این مصوبه عملیاتی شده است.
 
الهی راد تصریح کرد: کمک به احداث و تعمیر ۲ هزار و ۱۰۰ باب واحد مسکونی و سرویس بهداشتی و حمام با سرانه یک میلیون تومان هم از دیگر مصوبات سفر رهبری بود که ۱۰۰ درصد آن محقق شده است و یک مصوبه هم در قالب پرداخت یک ماه مستمری به تمامی مددجویان با اعتبار یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان بود که تمامی آن در همان سال اول محقق شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز