ویژه مدیران مراکز فرهنگی و هنری خراسان شمالی؛

کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین وضوابط مالیات» برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۲۶۷۴
کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین وضوابط مالیات» برگزار شد
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین وضوابط مالیات»ویژه مدیران مراکز فرهنگی و هنری خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی بیشتر مدیران با قوانین و ضوابط امور مالیاتی و جلوگیری از جرائم مالیاتی به دلیل عدم آگاهی مدیران به همت موسسه فرهنگی و هنری فردای بهتر و مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه ای این اداره کل ذکر کرد.  

وی، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اصلاحی موضوع ماده 12 آیین نامه اجرایی تبصره 3 ماده 139 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم مصوب 27/11/1380(معافیت موضوع بند (ل) ماده اصلاحی قانون بسیاری از مدیران مراکز فرهنگی در تکمیل اظهارنامه های مالیاتی مشکل داشتند که برای رفع این مشکل با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل امور مالیاتی و با حضور دو نفر از کارشناسان خبره این اداره کل این دوره آموزشی برگزار شد.

گفتنی است؛ این کارگاه یک روزه که در محل مجتمع فرهنگی و هنری گلشن و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد 40 نفر از مدیران مراکز فرهنگی و هنری شامل موسسات فرهنگی و هنری، چاپخانه ها و آموزشگاه های آزاد هنری حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز