به همت زوج خیر تهرانی و کانون فرهنگی و هنری سید جمال الدین اسد آبادی شهر راز؛

بسته های همدلی مومنانه به ۲۰۰ خانواده در راز و جرگلان اهدا می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۳۱۴۴
بسته های همدلی مومنانه به ۲۰۰ خانواده در راز و جرگلان اهدا می شود
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان از شناسایی 200 خانواده و توزیع بسته های همدلی بین نیازمندان شهرستان راز و جرگلان به همت زوج خیر و نیکوکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، میثم آذری سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان افزود: در آستانه رحلت رسول اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و نیز شهادت شمس طوس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به همت دو خیر نیک اندیش برای 200 خانواده شناسایی شده بسته های حمایتی تهیه و اهدا می شود.

وی افزود: بسته های معیشتی و اقلام اهدایی در نقاط مختلف شهرستان راز و جرگلان  توزیع می شود.

آذری تصریح کرد: زوج خیر تهرانی که چندین سال پیاپی در حوزه کمک رسانی به هفت استان از جمله استان خراسان شمالی فعالیت دارند، جهت اعطای کمک های نقدی و غیرنقدی خود در شهرستان راز و جرگلان حضور یافتند.

وی، بیان داشت:  رسانه ای شدن فعالیت هایی از این دست در راستای فرهنگ سازی، امری بسیار ضروری است و مقام خیرین بایستی بیش از پیش در کانون توجهات قرار گیرد.

آذری خاطرنشان کرد: از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و‌جرگلان از  همت و تلاش خیرخواهانه زوج خیر و نیکوکار تهرانی قدردانی شد.

«جعفر برغمدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری سید جمال الدین  اسدآبادی مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهر راز، اقلام اهدایی را شامل البسه و مواد غذایی، لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان، لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده، ویلچر نام برد و گفت: اقلام نام برده بسته بندی و طی روزهای آتی به دست افراد مورد نظر می رسد.

وی مبلغ هزینه شده  در این رابطه را عددی بیش از 200 میلیون تومان  عنوان کرد و در توضیح بیشتر  گفت: «زهرا ابراهیمی» و «ناصر صارمی مقدم»  زوج خیری هستند که از تهران به راز و جرگلان سفر کرده و اقلام و بسته ها را به کمک فعالان مسجدی و رابطان کانون توزیع می کنند.

برغمدی همچنین از تهیه  و طبخ و توزیع یکهزار و 700 پرس غذای گرم به مناسبت ایام اربعین و نیز ایام عزاداری رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) خبر داد و گفت: پیش از این 700 پرس غذا توزیع شده که در دو نوبت دیگر هر کدام 500 پرس غذا بین خانواده های نیازمند شهرستان راز و جرگلان توزیع می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز