پرداخت کمک بلاعوض ۳۵ میلیون تومانی به مددجویان شهری در ساخت مسکن

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۸۹۴۶
پرداخت کمک بلاعوض ۳۵ میلیون تومانی به مددجویان شهری در ساخت مسکن
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت کمک بلاعوض ۳۵ میلیون تومانی برای ساخت مسکن مددجویان ساکنان شهرهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد میزان کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان روستایی را نیز ۲۵ میلیون تومان از محل منابع دولتی عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این از محل منابع مردمی کمیته امداد نیز کمک های بلاعوض به مددجویان شهری و روستایی برای تسریع در ساخت مسکن آنها اهدا می شود.

وی ادامه داد: مددجویانی که از شهرها به روستاها مهاجرت می‌کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یاد آور شد: طی نیمه نخست امسال ۴۵۴ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

الهی راد با بیان اینکه این خدمات در بخش های خرید و احداث مسکن شهری، روستایی و ساخت سرویس بهداشتی و انجام تعمیرات بوده است، افزود: از مجموع کل خدمات ارائه شده ۳۱۴ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی، ۱۰۴ مورد آن مربوط به مسکن روستایی و ۳۸ مورد نیز مربوط به مسکن شهری بوده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال در مجموع حدود شش میلیارد تومان خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بابیان اینکه از مجموع ۶۰ هزار خانوار تحت حمایت پنج هزار خانوار فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: تأمین مسکن برای این خانوارها با انعقاد تفام سه جانبه با استانداری، سپاه و این نهاد در حال انجام است.

وی افزود: اولویت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت با خانوارهای دو نفره به بالا و دارای یتیم است.

 

نظر شما