پرونده چهار تخلف مرغداران استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۱۲۳۸
پرونده چهار تخلف مرغداران استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون پرونده چهار تخلف مرغداران استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد بدری افزود: با اجرایی شدن طرح تامین و توزیع گوشت مرغ به قیمت مصوب، مرغداران مکلف شده اند بابت دریافت نهاده های یارانه دار و به همان نسبت که دان یارانه دار دریافت کرده اند، مرغ زنده با قیمت مصوب عرضه کنند اما برخی مرغداران از این امر سرپیچی کرده اند.

وی گفت: تاکنون چهار پرونده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده است که سه پرونده مربوط به مرغداران شهرستان شیروان و یک پرونده مربوط به شهرستان بجنورد است.

بدری افزود: این مرغداران به علت گرانفروشی و عدم عرضه تولیدات در شبکه، با برخورد قانونی روبه رو شده اند و پرونده در حال تکمیل بوده و امروز در اختیار تعزیرات حکومتی قرار می گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: امتناع مرغداران استان از عرضه مرغ زنده با قیمت مصوب، با برخورد قانونی روبه‌رو و پرونده آنان به تعزیرات ارجاع می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: مقرر شد پرونده ها بدون نوبت رسیدگی و حکم آن در ۲۴ ساعت توسط تعزیرات صادر شود.

 

نظر شما