مدیرکل دفتر امور انتظامی و امنیتی استانداری خبر داد:

آغاز اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۲۵۷۸
آغاز اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان
مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی ، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از آغاز اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان به مدت چهارروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت اله خان زاده با بیان این خبر افزود:داشت:مرحله پانزدهم طرح آمایش در خراسان شمالی از ۱۲ آبان آغاز و تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد :در راستای اجرای طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان و به منظور برنامه ریزی و ارائه خدمات مطلوب هر ساله این طرح به صورت کشوری اجرا می شود.

خان زاده با بیان اینکه در راستای به روز رسانی آمار اتباع و مهاجرین خارجی این طرح در حال اجراست، خاطرنشان کرد:هدف اصلی از اجرای این طرح، ارائه خدمات بهداشتی و حمایتی به اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان است.

وی با تاکید بر اینکه زمان تعیین شده برای اجرای طرح آمایش قابل تمدید نیست، افزود: از تمام اتباع و مهاجرین خارجی مقیم استان می خواهیم تا در بازه زمانی اعلام شده نسبت به تعویض کارت های آمایش خود با حضور در محل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اقدام کنند.

خان زاده تصریح کرد: اگر نسبت به تمدید کارت های آمایش از سوی اتباع و مهاجرین خارجی اقدامی صورت نگیرد در ارائه خدمات بعدی دچار مشکل خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز