مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد؛

افزایش ۶۵ درصدی کمک‌های مردمی در ایام کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۳۸۵۹
افزایش ۶۵ درصدی کمک‌های مردمی در ایام کرونا
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به رغم بیماری کرونا و مشکلات حاصل آن به مردم، میزان کمک های مردمی ۶۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی میزان کل کمک های مردمی در سال ۹۹ را ۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که میزان کمک های مردمی در سال قبل ۳۷ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یاد آوری اینکه سال گذشته در شرایط اقتصادی نامطلوب بودیم و امسال این شرایط اقتصادی نامطلوب با کرونا گره خورده و شرایط بدتری را رقم زده است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود در بحث اکرام طی نیمه نخست امسال میزان مشارکت و کمک‌های مردمی ۴۲ درصد افزایش یافته است.

الهی راد گفت: مردم درسال قبل ۱۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم اکنون به بیش از ۳۱ میلیاردتومان طی امسال افزایش پیدا است.

وی میزان پرداخت صدقات مردمی را نیز دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این رقم نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از فراهم شدن امکان پرداخت صدقات از طریق تلفن های همراه خبر داد و بیان کرد: شهروندان عزیز با شماره گیری کد دستوری#۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه می توانند نسبت به واریز صدقات روزانه خود اقدام کنند.

 وی با اشاره به فراهم بودن امکان پرداخت صدقات به هر میزانی که مورد نظر کاربران است، گفت: بخش قابل توجهی از صدقات سال جاری از طریق شماره گیری این کد دستوری پرداخت شده و به منظور رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن نیازمندان هزینه شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز