استاندار خراسان شمالی:

برای جاری کردن قرآن در تمامی فضاها باید برنامه عملیاتی ارائه داد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۸۸۲۹
برای جاری کردن قرآن در تمامی فضاها باید برنامه عملیاتی ارائه داد
استاندار خراسان شمالی گفت:برای جاری کردن قرآن در تمامی فضاها باید برنامه های عملیاتی ارائه داد زیرا تنها داشتن ایده زیبا کافی نیست بلکه در یک برنامه زمان بندی شده این کار باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در نشست هم اندیشی با جامعه قرآنی استان افزود:در طول این ۴ دهه حاکمیت، نظام و دولت ها در سازو کارهای مختلف در جهت ترویج قرآن اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دادند. وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این نشست تصریح کرد: در استان می توانیم با برگزاری نشست های مختلف بهتر از قبل در حوزه قرآنی فعالیت کرد به طوری که آثار عملی قرآن را در زندگی همگان شاهد باشیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: داشتن نگاهی تخصصی تر به قرآن و سرلوحه قرار دادن آن در تمام امور جاری زندگی ضرورتی اجتناب ناپذیر است. وی به اقداماتی که می توان در حوزه کمک به جامعه قرآنی استان داشت اشاره و افزود: ارائه تسهیلات به موسسات قرآنی، واگذاری زمین های شهرداری و یا سایر ارگانها در اقساط بلند مدت به این موسسات، در اختیار قرار دادن فضاهای اموزش و پرورش در ساعاتی که مورد استفاده قرار نمیگیرد، توجه به بیمه مربیان قرآنی،پیوست قرآنی در برنامه های مددجویان کمیته امداد می تواند بعنوان برنامه هایی در راستای کمک به این موسسات باشد.

شجاعی اظهار داشت: باید بپذیریم که عملیاتی کردن هر چیزی آسان نیست باید آسیب شناسی شده و امور منسجم تر و از موازی کاری هم جلوگیری کرد.

گفتنی است در این نشست نمایندگان جامعه قرآنی استان به بیان دیدگاه ها ، پیشنهادات و دغدغه های موسسات قرآنی پرداختند.

نظر شما