معاون سیاسی استاندار خبر داد:

برخورداری بیش از ۴ هزار نفر از بیمه بیکاری مشاغل در استان

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۸۲۸۷
برخورداری بیش از ۴ هزار نفر از بیمه بیکاری مشاغل در استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:از مجموع ۶۳۰۰نفر که در سامانه کار ثبت نام کرده اند۴۶۰۰نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران با حضور در استودیو خبر شبکه اترک افزود:۵۵درصد از واحد‌های صنفی استان که خدمات ضروری ارائه می دهند مشمول فعالیت هستند. وی افزود: تمام واحدها و مشاغلی که فعالیت دارند ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی در ارتباط با سیاست های دولت برای کاهش آسیب های ناشی از اعمال محدودیت های اصناف نیز تصریح کرد:سیاست هایی در قالب بسته های حمایتی در حوزه ارائه تسهیلات، تامین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و چک های برگشتی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است. وی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف نیز افزود: مردم می توانند واحدهای صنفی متخلف را گزارش دهند حتی در هفته گذشته با موارد تخلف نیز برخورد شده است.

برادران با اشاره به اینکه ساعات پخت نانوایی ها نیز افزایش یافته، اظهار داشت:سهمیه ۱۵ نانوایی در سطح استان افزایش یافته تا شاهد تجمع مردم نباشیم. وی تصریح کرد: امیدواریم با پایان اعمال محدودیت ها وضعیت استان به سمت بهبودی تغییر یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز