معاون استاندار:

سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر فرزانه انقلاب بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۴۳۰۱
سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر فرزانه انقلاب بود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در مراسم نصب سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی میدان امام رضا(ع) بجنورد ارتباط بین مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی را ارادت مراد و مریدی عنوان کرد و افزود: به دلیل همین ارتباط عمیق حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر مقام معظم رهبری می دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی بیگ زاده در این مراسم گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک تئوریسین نظامی به تمام معنا بود که جنگ در دوران دفاع مقدس، برخورد با اشرار جنوب شرق کشور و در حوزه فرامرزی ناامنی های لبنان، سوریه، عراق و افغانستان را تجربه کرد.

بیگ زاده با اشاره به روحیه سلحشوری و شهادت طلبی شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود : حاج قاسم سلیمانی کمک بزرگی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و در دوران دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشت و به عنوان فرمانده همیشه جلوتر از رزمندگان و برای تمام آنان شخصیت قائل بود.

وی با تاکید بر اینکه دیانت حاج قاسم سلیمانی آمیزه ای از عقلانیت و احساس بود، گفت : قاسم سلیمانی ارادتی عجیب به اهل بیت داشت و با کمک مدافعان حرم نگذاشت بار دیگر تاریخ برای ائمه اطهار تکرار شود چرا که پدیده شوم داعش تا ۳۰۰ متری مرقد مطهر حضرت زینب (س) آمده بود اما مدافعان حرم اجازه ندادند مرقد مطهر ئمه اطهار به اسارت در بیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز