استاندار خراسان شمالی:

پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی رها نشود/ فرمانداران مسئول پیگیری مصوبات هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۵۰۹۴
پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی رها نشود/ فرمانداران مسئول 
پیگیری مصوبات هستند
استاندار خراسان شمالی گفت:پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی نباید رها شود و تمام دستگاه های اجرایی متولی مسئول پاسخگویی این مصوبات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستانهای اسفراین و رازو جرگلان با بیان اینکه بیشترین مصوبات ما در سفرهای شهرستانی در حوزه عمرانی ، تملک و دارایی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است، افزود:رهاورد سفر اخیر به شهرستان راز و جرگلان تصویب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار بود.

وی بیان کرد: ۳۲ پروژه در حوزه عمرانی و ۱۲ پروژه سرمایه گذاری در راز و جرگلان تصویب شد که به توسعه بیشتر این شهرستان کمک خواهد کرد. شجاعی عمده ترین پروژه های عمرانی را در بخش های راه، ابنیه و اصلاح محورها عنوان و افزود: اقداماتی از سوی راهداری استان انجام شده است. وی در خصوص احداث سالن ورزشی در شهرستان رازو جرگلان افزود: زمانی که یک سرمایه گذار بومی راغب کار سراغ داریم باید تمام توان خود را برای کمک در پیشبرد اهدافش انجام دهیم. شجاعی تصریح کرد: همه نوع حمایت، تسهیلات ارزان قیمت و بهترین شرایط واگذاری زمین را در اختیار سرمایه گذار فوق قرار می دهیم مشروط به اینکه خود سرمایه گذار هم پیگیر صددرصد امور باشد.

وی در خصوص راه اندازی یک واحد تولیدی مواد غذایی نیز خاطرنشان کرد: در حوزه مواد غذایی باید نظر کارشناسی دستگاه های اجرایی متولی همچون اداره کل دامپزشکی و علوم پزشکی اعمال شود ضمن آنکه رعایت قوانین شرط لازم ادامه راه است.

شجاعی با تاکید بر اینکه مصوبات سفرهای شهرستانی باید توسط خود فرمانداران مورد پیگیری قرار گیرد، اظهار داشت: همچنین تشخیص پروژه های اولویت های هر شهرستانها نیز حائز اهمیت است و در این مسیر زمان و اتمام پروژه ها باید لحاظ شود. وی همچنین به موضوع سرمایه گذاری در شهربازی اسفراین اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به درخواست خود سرمایه گذار فسخ قرارداد خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تمام خسارات مربوطه از سوی شهرداری پرداخت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز