معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:

همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی با مجریان برگزاری انتخابات

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۱۴۲۲
همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی با مجریان برگزاری انتخابات
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: در برگزاری انتخابات همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با فرمانداران و بخشداران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در نشست معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران با استاندار، با بیان اینکه اهمیت و جایگاه انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست، افزود: نظام ما جمهوری اسلامی است که یکی از مصادیق جمهوریت، انتخابات است.

برادران گفت: بین تعیین صلاحیت ها و مشارکت انتخاباتی ارتباط معناداری وجود دارد و می تواند در فرآیند برگزاری و مشارکت در انتخابات نقش موثری داشته باشد.

وی با تاکید بر ورود صدا و سیما و اصحاب رسانه، سیاسون و افراد تاثیرگذار استان برای ایجاد فضای مشارکت در انتخابات، افزود: باید تاثیر هر رای در انتخابات برای مردم به درستی تحلیل شود.

برادران با تاکید بر حضور بخشداران در بین مردم در تحلیل و تهییج انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات برای انتخاب عالی ترین مقام دولت موجب می شود در آینده در عرصه های بین المللی حضور پرقدرت تری داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: تسلط مجریان برگزاری انتخابات از جمله بخشداران بر قانون انتخابات بسیار مهم است و کلمه " " ندانستن" قابل قبول نیست.

احمد برادران با تاکید بر تهیه لیست معتمدین انتخابات تا پایان هفته جاری همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی در روند ثبت نام و برگزاری انتخابات اشاره داشت و گفت: عادی انگاری جامعه و جهش اتفاق یافته بر ویروس کرونا کار را سخت تر می کند و باید جلسات ستاد کرونا در شهرستان ها فعال شود.

بر اساس این گزارش، مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کمبود تجهیزات و نیروی انسانی، رعایت صحت، سلامت و امنیت انتخابات از دیگر مباحث این نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما