استاندار تاکید کرد:

سمت و سو دادن به انتخابات ممنوع!

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۵
سمت و سو دادن به انتخابات ممنوع!
در نشست معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی گفت: به عنوان مجری انتخابات حق نداریم به انتخابات سمت و سو بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست افزود: در بحث مهم انتخابات باید همبستگی و هم افزایی وجود داشته باشد تا یکی از استان های برتر در تمامی شاخص های انتخابات باشیم.  

شجاعی گفت: به رغم تمامی نداشته ها اما یکی از استان های خوب در حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات گذشته بودیم.  

وی تصریح کرد: کم تخلف ترین استان ها در انتخابات گذشته بودیم چرا که بارها تاکید کردیم به عنوان مجری برگزاری انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را نداریم و تنها باید وظایف خود را انجام دهیم.

شجاعی گفت: برای افزایش درصد مشارکت و ایجاد فضای مشارکت در انتخابات پیش رو باید افراد تاثیرگذار، سیاسیون و روحانیون پای کار بیایند.

وی افزود: فعالیت تمامی شهرستان ها متوسط مشارکت استان در انتخابات را نشان می دهد بنابراین میزان مشارکت مردمی در هر بخشی مهم است. 

شجاعی با تاکید بر اینکه تجارب موفق دوره قبل انتخابات را اجرا می کنیم، گفت: با افرادی به انتخابات سمت و سو بدهند و نظم را برهم بزنند قطعا برخورد می کنیم.

شجاعی با بیان اینکه حق نداریم با هیچ گروهی قهر باشیم، گفت: در بحث صحت و سلامت انتخابات با هم افزایی پیش بروید و نگران فشارهای سیاسی نباشید.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود افزود: بالاترین عنصر سیاسی در حوزه کاری خود هستیم و باید در روند برگزاری انتخابات هم افزایی ایجاد کنیم تا وظیفه خود را در سیستم برگزاری انتخابات به درستی انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز