اعزام ۳۴ پزشک متخصص و عمومی به مناطق محروم خراسان شمالی در ایام نوروز

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۶۸۰۰
اعزام ۳۴ پزشک متخصص و عمومی به مناطق محروم خراسان شمالی در ایام نوروز
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام گروه جهادی فائزین به مناطق محروم این استان برای درمان مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه این گروه متشکل از ۳۴ پزشک عمومی،  متخصص و روانشناس هستند، افزود: این گروه برای درمان بیماران مناطق محروم شهرستان شیروان(لوجلی) اعزام‌ می شوند.

وی بیان کرد: در این گروه جهادی ۱۹ دندانپزشک، دو پزشک جراح فک وصورت،  یک متخصص رادیولوژی،  یک متخصص اطفال، یک متخصص داخلی، یک متخصص گوش و حلق وبینی به این منطقه اعزام می شوند.

الهی راد ادامه داد: همچنین پنج پزشک عمومی، یک اپتومتریست، دو روانشناس و یک داروساز نیز در این تیم پزشکی حضوری فعال دارند.

وی خاطر نشان کرد: دو پرستار،  یک نفر متخصص نانو،  یک نفر بهداشت حرفه ای و سه نفر دستیار و ۱۵نفر نیز به عنوان پشتیبانی در این گروه حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی زمان حضور این گروه جهادی در منطقه لوجلی شهرستان شیروان را از تاریخ پنجم فرودین به مدت ۶ روز عنوان کرد.

الهی راد با بیان اینکه علاوه بر ویزیت و درمان این بیماران توزیع دارو و خدمات جانبی دیگر نیز به افراد مراجعه‌کننده ارائه می‌شود، یاد آور شد:  این گروه جهادی علاوه بر ارائه خدمات درمانی، اقدامات  فرهنگی و توزیع بسته های معیشتی نیز در دستور کار خود دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز